2022. december 26., hétfő

DJI Ronin-SC Pro Combo gimbal - Jelenlegi ára: 115 000 Ft

Kihasználatlanság miatt eladó egy hibátlanul működő, kifogástalan állapotú DJI Ronin-SC Pro Combo.
Ez egy folytonos, filmszerű kameramozgatásra alkalmas háromtengelyes stabilizátor.
Tartozéka a fókuszmotor, az objektívre rögzíthető fókusztárcsa (nincs a képen) és az állványmenetes kihajtható talp, valamint az eredeti hordtáska.
A fókuszmotort én arra használtam inkább, hogy a vario gyűrűt szabályoztam vele autofókusz módban, így nem kell hozzányúlni a kamerához, ha plánt váltasz.
Olyan zoom objetvívvel is használtam, amelyik kijön a tubusból és a gimbal jól tudta kezelni a súlypontváltozást.
A gimbal magnézium vázán levő gombbal indítható/megállítható a felvétel, amennyiben a kábel csatlakoztatva van a kamerához.
2019-ben vásároltam, garancia már nem érvényes rá.
Teherbírása: max. 2 kg
Akkumulátor kapacitása: 2450 mAh
Működési idő: 11 óra (! )
USB-C kábellel tölthető, de kábelről magadnak kell gondoskodnod.
DJI applikáció segítségével kalibrálható, illetve azzal érhető el az ActiveTrack, a time lapse mozgásvezérlés, meg a Force Mobile (az nagyon vicces: a gimbal úgy mozgatja a rajta levő kamerát, ahogy Te a vele párosított okostelefont).
3 programozhataó üzemmód van rajta (lassú követés, normál, sport mód).
Fejjel lefelé is használható.
Személyes átvétel esetén természetesen ki lehet próbálni.
Személyesen Siklóson vagy Villányban tudod átvenni.
Nem járok Budapesten mostanában.
SN: 359DG8A0031PK9

Jelenlegi ára: 115 000 Ft
Az aukció vége: 2022-12-26 21:05 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése